Skip to Main Content »

Wesjon Kantoorinrichtingen is een van de grootste en snelste leveranciers van ergonomische balansstoelen, zadelstoelen, zit- en stahulpen in Nederland, met eigen productielijn, bijna alles is binnen 24 uur uit voorraad leverbaar!
Ook op het gebied van kabelmanagement kunt u niet om ons heen!

Openingstijden

Van maandag t/m vrijdag: 09.00u - 17.30u - Zaterdag gesloten - Geen koopavond

Betaalwijzen

  • Contant in onze showroom (geen pin aanwezig, u kunt wel ter plaatse telebankieren)
  • Levering onder rembours
  • Vooruitbetaling via bank/giro
  • Na goedkeuring is betaling op rekening mogelijk
  • Mastercard en Visa
  • Ideal (Rabobank, ING, ABN Amro, Fortis, SNS Bank, Friesland Bank)

Verzendmogelijkheden

  • Afhalen magazijn Heemskerk
  • Expeditiebedrijf  (verzendkosten vanaf  € 17,80)
  • TNT post  (verzendkosten vanaf  € 7,50)

Retour mogelijkheden consumenten

Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen. Wesjon BV berekent geen kosten indien een internetbestelling wordt geannuleerd.

De afkoelingsperiode geldt niet in de volgende gevallen:
- Aankopen die speciaal, op bestelling, zijn gemaakt;

Na ontvangst van het product heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden en het product te retourneren of te ruilen. U dient dit binnen 14 dagen schriftelijk (via e-mail of fax) te melden. Hierbij dient u tevens te melden in welke staat het product retour gezonden zal worden. Afhankelijk van de staat van het product zal (een deel van) het aankoopbedrag aan u geretourneerd worden. U dient zelf voor de kosten en het risico van de retourzending te zorgen. Indien u Wesjon BV verzoekt het product bij u retour te halen, zal hiervoor 70 euro transportkosten worden berekend.

Als u een overeenkomst ontbindt, wordt het bedrag dat op de factuur vermeld staat binnen 14 dagen door Wesjon BV terug betaald op het rekeningnummer wat u op de factuur moet vermelden. Als u een product retourneert dient u de factuur, die u apart per post heeft ontvangen, ook mee te zenden.

Het retour sturen van een product en/of bestelling kan uitsluitend naar ons adres in Heemskerk zoals dat op de factuur vermeld staat, en voldoende gefrankeerd. Niet juist gefrankeerde goederen worden door ons geweigerd.

Foutieve leveringen en beschadigingen

Indien u constateert dat het artikel dat bij u is afgeleverd, niet overeenkomt met het door u bestelde artikel, mag u het artikel niet aannemen. In zo'n geval dient u ons hiervan direct op de hoogte te stellen middels een e-mail of fax.

Ook wanneer u bij levering constateert dat uw bestelling is geopend of zware beschadigingen heeft, mag u het artikel niet in ontvangst nemen. U dient ons hiervan direct op de hoogte te stellen, zodat wij de nodige stappen kunnen ondernemen en u een nieuw product kunnen leveren.

LET OP: Controleer uw bestelling bij aflevering direct op eventuele schade en correcte levering.
Schadeclaims en/of foutieve leveringen dienen zo snel mogelijk gemeld te worden.

Service / klachten

U kunt onze klantenservice bereiken op werkdagen van half negen tot half zes via:

telefoon: +31) 088-wesjonbv // (+31) 088 9375662
mail: support@wesjon.nl

Zij zullen dan hun uiterste best doen om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden

De financiële administratie kunt u het beste 's morgens bereiken.